Kinderboekenweek

De kinderboekenweek is begonnen! Dat betekent dat we lekker veel gaan lezen, maar ook dat we door leuke activiteiten 'thuis' gaan vieren.

Wat is thuis voor jou? Voor iedereen betekent het iets anders en heeft verschillende vormen. We zijn allemaal verschillend, maar we komen ook zoveel overeen. Door te lezen leren we over andere thuissituaties dan die van jezelf.

📚 Op de foto's zie je mooie boeken die we op school kunnen lezen over 'Bij mij thuis'. Juf Rebecca leest op de foto het prentenboek Mijn huis is jouw huis van Yvonne Jagtenberg, naast haar staat Kleine muis zoekt een huis door Petr Horacek.

Meester Rens leest op foto 2 Mijn verhaal. Verhalen uit Delfshaven. Geschikt voor kids van 7-12 jaar.

Juf Dewi leest op foto 3 het mooie Vrijdag kom ik weer thuis door Robert van Dijk. Geschikt vanaf leerjaar 6.

Wil je deze boeken graag lezen? Dan hebben we een tip: bij @bibliotheekrotterdam worden kinderen gratis lid van de bieb. Dan kun je wel TIEN boeken lenen! 🤩
Media
  • WhatsApp Image 2023-10-04 at 16.02.37